Komunikaty
Polkomtel wybrał Microsoft Dynamics CRM jako platformę wsparcia sprzedaży B2B
data: 2012-12-17

Polkomtel Sp. z o.o, lider na rynku usług telefonii komórkowej i dostawca najszybszego mobilnego internetu LTE, zdecydował się na inwestycję w Microsoft Dynamics CRM. Rozwiązanie, z którego będą korzystali pracownicy pionu sprzedaży Plusa podniesie efektywność operacyjną procesów sprzedaży i jakość obsługi klientów biznesowych. Partnerem wdrożenia aplikacji CRM została firma Netwise S.A, specjalizująca się we wdrożeniach platform biznesowych opartych o Microsoft Dynamics CRM.

Umiejętne użycie nowoczesnych technologii służy zwiększaniu zadowolenia klientów i wzrostowi przewagi konkurencyjnej. Realizowane obecnie przez Plusa wdrożenie platformy Microsoft Dynamics CRM pozwoli na zastosowanie oferowanych przez ten system funkcjonalności pracownikom spółki zajmującym się rynkiem B2B. Dzięki usprawnieniu komunikacji i współpracy między działami wewnętrznymi, a działami sprzedaży, zwiększona zostanie efektywność obsługi klientów. Dużą korzyścią będzie również możliwość monitorowania przepływów pracy i pełna przejrzystość procesów związanych z budową trwałych relacji z klientami.

Według członka Zarządu Polkomtelu, Tobiasa Solorza – „Dzięki Microsoft Dynamics CRM będziemy w stanie jeszcze lepiej analizować i reagować na  potrzeby klientów.  Umożliwi nam to m.in. tworzenie nowych usług, jak najlepiej dopasowanych do zmieniających się warunków na rynku i zaspokajających oczekiwania naszych partnerów biznesowych."

O wyborze przez operatora sieci Plus platformy Microsoft Dynamics CRM zdecydowała duża elastyczność rozwiązania i krótki czas uruchamiania jej nowych funkcji. Microsoft Dynamics CRM to stabilny, ciągle wzbogacany zestaw narzędzi, charakteryzujący się intuicyjnością obsługi, którą zawdzięcza pokrewieństwu z popularnym pakietem Microsoft Office.

„Platforma Dynamics CRM wyróżniona tytułem lidera w raportach renomowanych firm analitycznych Gartner, Forrester, czy Nucleus Research, jest doceniana przez coraz większe grono klientów sektora największych przedsiębiorstw. Cieszymy się, że również firma Polkomtel, jeden z najbardziej dynamicznych graczy na rynku usług telefonii mobilnej i internetu zdecydował się wykorzystać platformę Dynamics CRM, by jeszcze skuteczniej obsługiwać swoich najważniejszych klientów"– powiedział Dariusz Piotrowski, dyrektor działu Nowych Technologii, pełniący obowiązki dyrektora generalnego polskiego oddziału Microsoft.

Netwise S.A. jest liderem wdrożeń platform biznesowych (CRM i CEM) opartych o Microsoft Dynamics CRM w Polsce i Europie Środkowej. Spółka posiada na swoim koncie najwięcej wdrożeń tej platformy i największy udział w polskim rynku. Firma Netwise została trzykrotnie wybrana Partnerem Roku przez Microsoft, a w roku 2012 została uznana przez Deloitte za Numer 1 w Rankingu Wschodzących Gwiazd 12 krajów Europy Środkowej. Wcześniej, spółka została finalistą tytułu Microsoft Dynamics Reseller of the Year 2011 – Central and Eastern Europe. Głównym obszarem działalności NetwiseS.A.jest konsulting oraz wdrażanie systemów i strategii CRM oraz koncepcji xRM/CRM, a także tworzenie i monitorowanie mapy drogowej oraz strategii IT w dużych organizacjach. Więcej informacji: www.netwise.pl


© 2014 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone.