Komunikaty
faceADDICTED zadba o Plusa w social mediach
data: 2012-08-16
kategoria: Inne

Operator sieci Plus zakończył przetarg na obsługę swoich czołowych marek w mediach społecznościowych, a zwycięską agencją jest faceADDICTED.

O wyborze faceADDICTED zdecydowały wysoki poziom merytoryczny przygotowywanych kampanii i indywidualne podejście do prowadzonych działań.

„Zależało nam na partnerze wyspecjalizowanym w tematyce mediów społecznościowych, ze świeżym podejściem i znajomością specyfiki działań, jest to firma kreatywna i nastawiona na niestandardowe działania co odpowiada naszym oczekiwaniom"– mówi Jowita Michalska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Polkomtel Sp. z o. o.

Umowa dotyczy obsługi takich marek jak Plus, Mobilny internet LTE czy Muzodajnia. W ramach współpracy agencja interakcji i innowacji faceADDICTED będzie realizowała różnorodne działania komunikacyjne na Facebooku i innych serwisach społecznościowych, takich jak Twitter, Google plus, Youtube i NK.pl.


© 2014 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone.